Administrativní poplatek za služby recepce PLUSPOPLATKYAdministrativní poplatek za služby recepce PLUS se hradí jednou ročně. Pro nové klienty je poplatek splatný při objednání termínu vstupního vyšetření jako rezervace termínu a jako poplatek za služby recepce. Poplatek se vztahuje na kalendářní rok (leden až prosinec), nikoliv na 12 měsíců od zaplacení. To znamená, že se poplatek nekrátí podle toho, v jakém měsíci pacient začal služby využívat (např. při prvním vyšetření v září se platí plná výše poplatku za daný kalendářní rok).
Výše poplatku se liší podle typu poskytované služby:
- Dětská psychiatrie: 2000 Kč
- Individuální psychoterapie: 2000 Kč
- Skupinová psychoterapie: 1000 Kč / 6 měsíců
- Sexuologie: 2000 Kč
Poplatek je nejlépe uhradit bezhotovostně. Doklad o zaplacení vystavíme skrze sestru Emmy.
POPLATEK ZA NEVYUŽITÝ PŘEDEM OBJEDNANÝ TERMÍNV případě, že pacient nevyužije předem objednaný termín a neomluví se alespoň 24 hodin předem, je tento termín považován za nevyužitý. Za takový nevyužitý termín je účtován poplatek ve výši 1000 Kč, který je splatný před další návštěvou kliniky.
Důležité: Administrativní poplatek, který je splatný před první návštěvou zařízení, propadá a započte se oproti nevyužitému termínu vstupního vyšetření, pokud se pacient na termín nedostaví a neomluví se alespoň 24 hodin předem.
Účel poplatkuAdministrativní poplatek PLUS není úhradou za léčebnou či preventivní péči. Jde o pokrytí nákladů na administrativní a organizační činnost. Zaplacením poplatku získáváte možnost efektivního objednání s minimalizací doby čekání na lékaře, možnost obdržet recept v indikovaných případech prostřednictvím SMS nebo e-mailu a další výhody (viz níže).
Omezení pro nečleny Programu PLUSBez zaplacení administrativního poplatku lze nadále čerpat služby hrazené pojišťovnou, avšak kvůli vysokému počtu klientů a velké poptávce jsou termíny objednání dostupné s čekací dobou přibližně 6 měsíců a déle.
Hlavní omezení pro nečleny Programu PLUS:
- Objednávání
- Bez možnosti využít služby recepce. Termín kontroly Vám stanoví ošetřující lékař na konci každé návštěvy. V případě jakýchkoli změn z naší strany (např. pracovní neschopnost zaměstnance, služební cesta, technické problémy) nemůžeme zaručit, že se informace k Vám dostane.
- Přednost pro akutní pacienty
- Nemůžeme zaručit dodržení naplánovaného termínu. Pokud bude nutné akutně ošetřit jiného pacienta, může být Vaše návštěva přesunuta. V takovém případě se budeme snažit, aby byla péče poskytnuta ještě tentýž den, a maximální čekací doba by neměla přesáhnout 240 minut.
- Upozornění na termín návštěvy
- Nezaručujeme upozornění na termín Vaší návštěvy. Doporučujeme pečlivě si termíny zaznamenávat a dodržovat je.
- Elektronický recept
- Nezasíláme elektronické recepty (SMS ani e-mail). Recept bude vystaven a vydán v papírové podobě při osobním odběru.